شهر دانش

سایتی برای مطالعه

شهر دانش

سایتی برای مطالعه

باسلام.من علی جهانگیری برای شما عزیزان سایتی ایجاد کرده ام که امیدوارم مفید واقع بشود.باتشکر.دوستان توجه کنید که نظرات شما باعث بهتر شدن سایت و دلگرمی ما میشود.لطفا مارا از نظرات خوبتان دریغ نکنید.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

به نام خدا

باسلام به دوستان.من جدیدا تصمیم گرفتم که در سایتم یک نظر سنجی بزرگ بر گذار کنم. راستی همه دعوتید.این طرح با هدف اشتراک گذاری نظر شخصی شما راجب به یک موضوع است.جایی برای بحث و گفتمان.

سوال -حالا برای شرکت در این طرح باید چه کرد؟

جواب-هر هفته یک موضوع جدید برای نظر سنجی و بحث انتخاب میشود.سپس شما در قسمت نظر ها میتوانید دیدگاه خود را راجب موضوع بنویسید.

قابل توجه دوستان که این قسمت سایت در حالت آزمایشی است و میتواند ایراد های زیادی داشته باشد.خودتان حلال کنید.در آینده ای نزدیک این طرح قوی تر و بزرگ تر ظاهر میشود.

نظرات  (۲)

کسانی که با تفکر و دانش به آینده ای مفید فکر می کنند.(باتوجه به دین اسلام) 
۰۴ مهر ۹۴ ، ۲۲:۵۳ علی جهانگیری
سلام رفقا.این موضوع اولین موضوعی هستش که قرار است سر آن بحث و گفتگو کنیم.از شما خواهش مندم که احترام را نگه داشته و توهین در کارمان نباشد.چون این کار یک کار رفاقتی هستش.مرسی.

موضوع=موفق ترین افراد چه کسانی هستند؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">